January 24, 2014

Voilà





















































We zijn er bijna door. Enkel de vloer nog witten en we zijn klaar.
Het is nog wat kaal en er mist hier en daar nog een kleuruitspatting maar onze jongens slapen in hun nieuwe kamer. Onze 3 kinderen liggen op 1 kamer maar ze hebben elk hun eigen stekje. De grootste helemaal bovenaan, de middelste tussenin (in de nis) en de kleinste ligt beneden.
We zijn er best trots op en al fronsten menig familielid en werkmannen hun wenkbrauwen bij het horen van onze plannen van een klimmuur in een slaapkamer, wij zijn alvast zeer tevreden en onze kinderen ook.
Maar ere wie ere toe komt, niets van deze plannen zouden gerealiseerd kunnen worden zonder de hulp van onze fijne architect Pieter Decorte van ZICHTtarchitecten.

9 comments:

  1. Schitterend!! Kan inderdaad nog wat kleur gebruiken, maar ik vind het heel mooi en best wel praktisch: veel slaapruimte op weinig vierkante meters.

    ReplyDelete
  2. Kidsproof én stijlvol, echt knap!

    ReplyDelete
  3. Heel mooi gedaan! Ik vraag me alleen af wie de bedden gaat opmaken?

    ReplyDelete
  4. Super idee en prachtig uitgewerkt! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete
  5. Waaaaaat?!! Wat gaaf! Dat wil ik ook...of nee, daar ben ik te oud voor ;-) Maar ik ken wel iemand in huis die hier de perfect kamer voor heeft!! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...